SvenskaSuomi

  •   Ilmainen toimitus yli 50€
  •   Ilmainen 30 pv palautus
  •   Klarna
  •   Nopea toimitus

Toimitusajat

Jos  tuote löytyy keskusvarastossamme, toimitusaika on kaikkialle Suomeen yleensä noin 2-5 työpäivää. Tilaustavaroiden toimitusaika on normaalisti 2 - 3 viikkoa. Tuotteen varastosaldo näkyy tuotteen yhteydessä. Mikäli tuote on tilapäisesti loppu, näkyy tuotteen yhteydessä arvioitu toimitusaika. Teemme aina parhaamme toimittaaksemme tuotteet niin nopeasti kuin mahdollista. Jos toimitus kestää odotettua kauemmin, se saattaa johtua tavarantoimittajan viivytyksestä.

Tarkistamme kaikki tavarantoimittajalta tulleet tuotteet, ja ilmoitamme asiakkaalle, jos ilmenee ongelmia tai viivytystä toimituksessa. Voit seurata tilauksen etenemistä.

Tilauksen kuljetuksesta vastaa DHL Servicepoint-palvelu, ja tilaukset saapuvat lähimpään MyPack:n tai Matkahuollon toimipisteeseen.

Tilauksen eteneminen
Kun olemme vastaanottaneet tilauksen, asiakas saa tilausvahvistuksen suoraan sähköpostiin. Samalla lähetämme linkin, jonka kautta voi seurata tilauksen etenemistä.

Viivettä toimituksessa
Jos toimituksessa esiintyy viivettä, ilmoitamme siitä heti sähköpostin välityksellä. Teemme toki kaikkemme, että toimitus sujuu mahdollisimman sujuvasti.

Kuljetusvaurioita
Kuljetusvaurion sattuessa ilmoita meille asiasta sähköpostitse: info@spotiled.fi tai puhelimitse: +46 8 410 71 111. Noudatamme kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeita ja sääntöjä, vaurioista tulee siis ilmoittaa kohtuullisen ajan sisällä. Siksi on tärkeää, että tarkistat koko pakkauksen sisällön kunnolla, kun se on saapunut. Vahingon luonteesta riippuen toimitamme joko uuden tuotteen, korjaamme tuotteen tai sovimme hintahyvityksestä.

Yrityspaketti
Yritysten tilaukset toimitamme yrityspakettina. Tämä tarkoittaa, että toimitamme paketin yritysosoitteeseen arkipäivisin ennen kello 16:00. Ota huomioon, että toimituksesta ei ilmoiteta etukäteen ja että tilausosoitteeksi kelpaa ainoastaan rekisterissä oleva yrityksen osoite. Vastaanotossa on oltava päivystys koko päivän ajan aina kello 16:een asti. Jos vastaanottaja ei ole paikalla, toimitamme paketin lähimpään postin toimipisteeseen, josta paketin voi hakea saapumisilmoitusta vastaan.


Palautusoikeus ja takuu

Palautusoikeus
Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän ilmainen palautusoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun asiakas on vastaanottanut tuotteen (Ei koske yrityksiä).

Ota yhteyttä ja täytä palautuslomake, jos haluat palauttaa ostoksesi. Lähetä tuote postitse, niin hyvitämme tuotteen hinnan 10 päivän sisällä. Pakkauksen tulee olla avaamaton.

Takuu ja valitusoikeus
Kaikissa tuotteissamme on 1-3 vuoden takuu ja kuluttajasuojalain mukainen valitusoikeus. Takuu ei korvaa toimituksen aikana tai muista ulkopuolisista tekijöistä syntyneitä vahinkoja. Kaikki valmistusvirheet tutkitaan valtuutetussa huoltopisteestä.

Asiakas saa uuden tuotteen tilalle tai tuote korjataan ilman lisäkustannuksia, jos tuotteessa on valmistusvirhe. Jos tuotetta on käsitelty virheellisesti tai asennettu väärin, on asiakas vastuussa huoltokustannuksista. Tuotetakuu raukeaa, jos asiakas muuttaa tuotteen ulkonäköä tai toimintaa.

Tilausvahvistus toimii takuutodistuksena. Säilytä siis todistus turvallisessa paikassa. Jos sinulla on tili meillä, kaikki ostoksesi ja kuittisi on tallennettu järjestelmäämme ja voit tulostaa ne milloin haluat.

Huom! Yritysten kohdalla takuun ja palautusoikeuden säännöt ovat erilaisia. Yrityksille takuu on valmistajan antama, takuuaika voi vaihdella eri valmistajien kesken. Yrityksillä ei ole ilmaista palautusoikeutta.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@spotiled.fi tai puhelimitse +46 8 410 71 111.

 


 

Tuote on lisätty ostoskoriisi

TarkastaaJatka ostoksia
Selaa luokkia
Myymälä
Tiedot
SvenskaSuomi